Daar ga ik dan - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lotte Maas - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lotte Maas - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 Oktober 2016 | Nederland, Schiphol

Het is eindelijk zover, het avontuur gaat beginnen. Over 2 uurtjes zit ik in het vliegtuig naar Afrika. Ik vind het ontzettend spannend, maar heb er ook super veel zin in! Mijn reis start bij het Kruger park waar ik hopelijk prachtige dieren ga zien. Daarna ga ik door naar Swaziland, om daar in een Orphan care te werken. Jullie kunnen mij volgen via deze weg. Tot over 2 maanden allemaal!

  • 02 Oktober 2016 - 18:30

    Loet Smits :

    Krugerpark en Swaziland hebben wij ook gedaan. Is echt geweldig! Geniet van je tijd daar!

  • 02 Oktober 2016 - 20:11

    Judith Van Breugel:

    Lieve Lotte. Heel veel plezier. Geniet van alles wat je gaat meemaken. Pas goed op jezelf! Dikke kus

  • 02 Oktober 2016 - 21:17

    Steffy Van Schaik-wittens:

    Wauw Lotte. Super jaloers hier! Maak er een onvergetelijke reis van. Geniet van al het moois wat je tegen komt en take care. Ik hou je in de gaten Xxx Steffy

  • 03 Oktober 2016 - 08:51

    Gerard Vos:

    Hi Lotte, wat een super reis ga je maken en ervaringen ga je opdoen, die je voor altijd zal meenemen. Geniet van iedere seconde daar en tot over twee maanden!

  • 03 Oktober 2016 - 19:51

    Amber:

    Ontzettend veel plezier Lotte! Ik kijk nu al uit naar je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 November 2016

Laatste week

21 November 2016

Roadtrip naar Kaapstad

12 November 2016

De laatste weken vrijwilligerswerk

12 November 2016

De laatste weken vrijwilligerswerk

30 Oktober 2016

Vrijwilligerswerk en Mozambique
Lotte

Actief sinds 19 Sept. 2016
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 6063

Voorgaande reizen:

19 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: